dinsdag 18 oktober 2011

Balkjes

Wanneer er misdadigers op tv getoond worden, zijn de ogen vaak bedekt met balkjes.
Ik knijp mijn ogen dan samen en probeer te ontfutselen wat er achter die balkjes zit.
Dat lukt natuurlijk niet, dat snapt u wel.
Op het internet zie je ook regelmatig mensen met een balk voor de ogen ( of misschien een plaat voor de kop?).
Je mag ze niet herkennen, je mag álles zien behalve de ogen. Of er wordt een balk geplakt op borsten, piemels en konten. Ook zoiets, zet dan geen foto neer.
Vreemd is het toch hé, dat de ogen één van de belangrijkste dingen zijn die je herkenbaar maken?
Dit  is mijn oog, jaren geleden, nog zonder rimpels eromheen, de kleur is hetzelfde. Wat mij opvalt is dat ik veel sproeten had toen, die zijn er niet meer.
Of zou het echt zo zijn, dat ogen de spiegels zijn van je ziel?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sproeten kunnen weggaan, inderdaad. Al is het niet gewoon!!
Ogen zijn de spiegels van je ziel. Dat denk ik ook. Je leest veel uit iemands ogen.
Hoe oud was je op deze foto, Moll??

grtz, MaaNtje

Molly zei

Ik was denk ik 28 jaar, een foto van Zuid Frankrijk

Anoniem zei

Leuk jonge Moll!! Toen was je nog kindloos = zorgeloos....geen rimpels.

grt MaaN

Dit is mijn ding