woensdag 19 oktober 2011

Today's question

Hoe vals kunt u kijken?

How mean can you watch?

7 opmerkingen:

Maria zei

als blikken konden doden

Anoniem zei

Heel vals...maar dat zie je bijna nooit!!!

grt MaaN

Molly zei

Ik geloof dat ik het ook kan!
Maan kun je nou nog steeds niet onder je eigen naam reageren????

Mrs V zei

Ik kan niet wennen aan dit blog.

Al ziet het er weer mooi uit allemaal.

Maar de berichten staan allemaal apart, i.p.v. onder elkaar zoals bij weblog.

En je moet iedere keer je naam weer je profiel selecteren, intikken en wachten. Een hoop geklik.

Dit zal Kees Ketsing wel weer non-info vinden.

Molly zei

Hoe bedoel je dat nou Mrs V?
Ze staan hier toch ook onder elkaar?

Mrs V zei

Ja, nu wel ... gisteren kreeg ik maar 1 bericht.

en zat op een bepaald moment op een hele andere site

het zal wel aan mij gelegen hebben of mijn pc

Anoniem zei

Ik kijk de hele dag vals. Het zal wel door die doorlopende wenkbrauwen komen.

Dit is mijn ding