donderdag 22 december 2011

Gék word ik er van!

Koffie en broodjes moet ik halen voordat ik vandaag naar Zaandam vertrek.
Even snel met de auto naar het winkelcentrum.
Ik kom daar aan en één complete chaos op het parkeerterrein.
Geen plek te vinden en auto's her en der op plekken waar ze niet thuis horen.
Na zo'n zeven minuten heb ik dan eindelijk een plek, waar ik precies tussen kon ( voordeel van een kleine auto)
Er is geen mandje meer te krijgen, ik sta in de rij om de supermarkt in te gaan.
Hoe gekker kan het worden?
Crisis?
Laat mij niet lachen!
Bij wijze van spreken vliegen de kalkoenen om mijn oren, de stokbroden waar nog net niet mee geslagen wordt en de rijen bij de kassa's spreken boekdelen.
Karren vol, echt tot de rand gevuld.
De cassiéres zien er feestelijk uit.
"Fijne feestdagen" wordt er vriendelijk gezegd als ik na een kwartier in de rij heb gestaan met mijn twee boodschapjes.
Heb ik een jaar dat ik niet in de dip zit met de feestdagen raak ik zwaar geïrriteerd over dit gebeuren.
Ik moet via de passagierskant instappen want iemand heeft de auto zo dicht tegen de mijne aan gezet dat ik onmogelijk normaal in kan stappen.
Help!

5 opmerkingen:

Spike zei

Gewoon uit eten gaan 2 dagen of op vakantie!

bea zei

Dat winkelgedoe is het ergste aan de feestdagen, ik krijg daar ook puisten van.

Molly zei

Nu je het zegt Bea, ik heb een enorme pijnlijke puist op mijn neus;-))

Anoniem zei

Hier the same.
Men is bang dat ze iets vergeet

Frans54 zei

Ik ga deze tijd of heel vroeg, of heel laat voor die paar boodschappen die ik meestal nodig heb. Want de rest van de dag is er de meeste tijd inderdaad geen doorkomen aan (en dan heb ik niet eens een auto die geparkeerd moet worden)

Dit is mijn ding