woensdag 13 februari 2013

Voor de iPhone verslaafden



Voor degenen die hun iPhone niet kunnen missen.
Elke dag een foto , een persoonlijk dagboek, gewoon op je iPhone. Prachtig vorm gegeven door Studio Room.
Gratis te downloaden.
Misschien dat je aan het eind van het jaar dan kunt zien wat je allemaal mist of gemist hebt door het vele dagelijks gebruik van de iPhone.
Ik erger me rot aan al die mensen die doen alsof hun leven afhangt van dat ding.
Leerlingen die in paniek raken als hun speelding afgepakt wordt, mensen die cassiéres vragen om even te wachten omdat ze in gesprek zijn, kinderen van elf jaar die met zo'n ding in hun zak lopen, iedereen die vindt dat ze hele dag bereikbaar moeten zijn en iedereen die alles wil weten wat een ander doet op de sociale media!

1 opmerking:

Unknown zei

Ik heb er twee en mis nog de helft van de gesprekken/berichtjes omdat die dingen onderop in mijn tas liggen. Dat zal de bellers leren. Ik wil helemaal niet gebeld worden.

Dit is mijn ding