donderdag 30 januari 2014

Bril



Ik weet het zeker.
Ik heb een bril nodig.
Kon ik jarenlang genoegen nemen met een leesbril van de Action, Kruidvat of de Blokker, nu zal ik er toch echt aan moeten.
Ik zie slechter en slechter, m.n. 's avonds zie ik de tekst op tv steeds minder.
's Morgens pruts ik maar wat voor de spiegel om zo goed en kwaad als het kan mijn mascara op mijn wimpers te krijgen i.p.v. op mijn wangen.
Ik stel het maar uit om naar een opticiën te gaan. Niet omdat ik niet wil horen dat ik toch echt een bril moet, maar vanwege de kosten!
Ik wil ook geen bril met een lees en kijkgedeelte want een ervaring leerde mij dat ik meteen onderuit ga zodra ik een stoepje moet afgaan.
Het zal wel wennen zijn, maar ik werd er onrustig en duizelig van.
Dus maar een gewone bril en dat goedkope leesbrilletje van het Kruidvat erbij.
Wanneer zal ik eens naar de opticiën gaan?

Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding