maandag 18 december 2017

Suki the cat





Een hit op Instagram.
Geen persoon maar een kat.
Een kat met prachtige ogen en een waanzinnige vacht waar menigeen een kleedje van wil hebben voor de open haard.
Of een kleedje van wil maken om zich als holbewoner te kunnen gedragen.

Suki reist met zijn baasje de hele wereld over.
Van Oost naar West en weer terug. Langs hete oorden en ijskoude plekken.
Zet een muts op en alles komt goed.
Geef mij ook zo´n kat....

Ik kan genieten van dit soort verhalen, net als het verhaal van "A streetcat named Bob"

U snapt het al he?
Ik ben een katten mens.....

2 opmerkingen:

jeer zei

Molly,

------------------------------------------

beestje mag er zijn

baasje is ook niks mis mee

volg instagram niet

------------------------------------------

jeer

Molly zei

Hihihihih, ik ook niet Jeer!

Dit is mijn ding