dinsdag 20 maart 2018

Expectations




Iedereen heeft verwachtingen.
Zo ook online.
Het liefst wil je allemaal "Likes" op je facebook, twitter of instagram.
Maar wat jij leuk vindt, hoeft een ander niet leuk te vinden.

Wat betreft dit blog?
Ik heb totaal geen verwachtingen van dit blog.
Reacties zijn er zelden, terwijl je gewoon kunt reageren.
Maar dat terzijde.
Ik vind het heerlijk om te zoeken op het net naar kunst.
Later maak ik er woorden bij, een uitdaging!
Ik weet dat er veel gekeken word, tussen de 100 en 150 viewers per dag.
Dat is de bedoeling, dat men kunst kan bekijken en zien wat er allemaal te halen valt op dat gebied.
Daar is dit blog voor.









2 opmerkingen:

jeer zei

Molly,

Eens schreef ik op verzoek onderstaande senryu!

----------------------------------------------------------

hoezo wat is kunst.....?

jouw kunst, mijn kunst ieders kunst

kunst is het uiten

----------------------------------------------------------

jeer

Molly zei

Geweldig Jeer!!

Dit is mijn ding