zondag 16 oktober 2011

Lekker eten en leuke feestjes!

In 2011 startten we met een nieuw concept genaamd: “Table d’Art”! Speciaal voor iedereen die lekker Bourgondisch wil tafelen en aan wil schuiven met anderen die een Bourgondische inslag hebben organiseren we lunches en diners in de ateliers en galerieën van kunstenaars die hun werk uitbundig zullen exposeren. Wij verzorgen een (h)eerlijke  maaltijd van 3 gangen met lekkere wijn in een ontspannen sfeer op een table d’hôtes-achtige wijze voor schappelijke prijzen. De kunstenaar exposeert zijn of haar werk en zal erover vertellen en de discussie vast niet uit de weg gaan! Een leuke gelegenheid om aan te schuiven op een aparte locatie, nieuwe mensen te leren kennen en kunst te zien.
Dit alles wordt georganiseerd door LaLuz ( klik)

 Ik kreeg een mail , van Jacques Tange, een kunstenaar die ik al jaren volg en waar ik nog steeds geen schilderij van aan de muur hebt.
Ik heb wel een boek van hem, "Platte taal", maar ja dat staat in de boekenkast.

Culinair Evenement
Datum: 11 November 2011
Aanvang: 19:00
Lange Haven 50
Vrijdag 11 november wordt wederom in galerie Jabelle in Schiedam, de werkplek van Jaqcues Tange, een Table d'Art georganiseerd. Op deze schitterende locatie aan de Lange Haven in hartje Schiedam is iedereen weer van harte welkom!.
Jacques Tange en zijn werk zullen weer garant staan voor een mooie avond gevuld met anekdotes en passievolle verhalen. En wij doen natuurlijk weer ons best om iedereen te verwennen! Kom ook, en oordeel zelf!  Voor € 29,00 per persoon serveren we een 4 gangen diner. Kom je ook?

Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding