dinsdag 8 november 2011

Té oud voor....


Wanneer je ouder wordt, zijn er akties die niet meer bij je leeftijd passen.
Of kleding wat not-done is.Althans dat wordt gesuggereerd in tijdschriften of kranten.
Ik denk er het mijne van, eerlijk gezegd.
Ik ben al vijftig plus , maar voel mij niet zo.
Eigenlijk had ik altijd wel kind willen blijven.
Toch zijn er het laatste jaar wat dingen in mijn gevoel en brein geslopen waardoor ik weet dat bepaalde dingen niet meer bij mijn leeftijd passen.
Klimmen en tokkelen in een bos?
Nooit doen als vijftigplusser, je hebt een week nodig om te herstellen.
Bungeejumpen?
Niet meer doen, de zwaartekracht pakt heel anders uit, dan je had gehoopt.
Dansen op Boney M, waarbij je zoon "Nee, nee, nee..." staat te knikken en zich met plaatsvervangende schaamte wegdraait?
Niet doen dus. 
Maar wat kan er nu werkelijk echt niet meer als je de vijftig bent gepasseerd?
Een minirok, een hoogopgesneden hotpants, een blote buik onder je shirt, platinablond, dansen op de bar, je gedragen als de vriendin van je dochter, zwanger worden, botoxlippen, met een lolly in je mond lopen, Marlies Dekkers lingerie, kijken naar het Jeugdjournaal, sjansen met de jongen van de benzinepomp, crocs en uggs, dronken worden, een lippiercing, een tuinbroek, kleding van Cool Cat, trouwen in een witte bruidsjurk, een legging dragen, je broek op half zeven laten hangen?

Ik weet het niet hoor.
Weet u het?




3 opmerkingen:

MaaNtje zei

Ja ze zeggen dat je sommige dingen niet meer kan doen...die minirok, tja ligt aan je knieen. Mijn tante droeg het ook nog toen ze 50 was geweest...zelfs een leren!! Dansen op Boney M...tja waarom niet. Maar ja dan moet je uiteraard wel kunnnen dansen, Mol!!
Ik hou me er niet zo mee bezig..doe wat je leuk vindt en dan komt het goed!!

Fl&fl zei

te oud voor sex?;-)

yvon zei

Minirok..jawel hoor, met een mooie panty of legging eronder, waarom niet..en blijven dansen he, is goed voor lijf en leden,puberzonen vinden alles zo'n beetje raar wat je doet of zegt hihi!

Liefs: Floortje.

Dit is mijn ding