woensdag 21 december 2011

Today' s question



Welk beleg vind u het lekkerst op een broodje?

8 opmerkingen:

Joke zei

van deze foto raak ik mijn eetlust kwijt...

verder houd ik heel erg veel van kaas

Lauradenkt zei

Ja, ik raak ook mijn eetlust kwijt! Momenteel zit ik aan het rookvlees op mijn brood :P

klaproos zei

kaas, kalkoen filet, lever met stroop,
hartige dingen :-)
lekkkkkkkkerrrrr

bea zei

kippestukjes-coctailsaus-ananas...mmm, krijg er zin in.

Spike zei

eiersalade, kaas en ham

Molly zei

met achterham, of filet american.
Ik vind kaas ontzettend vies;-)

Maria zei

Zalm!

Frans54 zei

Hnagt van heel veel dingen af. Moment van de dag, stemming, hoeveel trek ik heb. Kaas, hagelslag, rookworst of op een vers en nog warm broodje alleen maar (knoflook)boter, het kan op het juiste moment allemaal voor dat moment mijn favoriet zijn.

Dit is mijn ding