donderdag 8 december 2011

Today's question


Welk goed doel draagt u een warm hart toe?


9 opmerkingen:

Lauradenkt zei

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van geen een goed doel lid ben. Maar ik ben wel vrijwilliger voor het Rode Kruis (als taalcoach), telt dat ook?

Anoniem zei

Unicef!

ben zei

Ik ben Plan ouder.
@Laura denkt: ja, dat telt ook!

Tess zei

Het zijn er meerdere, unicef, kankerbestrijding, jantje beton

Molly zei

zoals Ben zegt, zeker telt dat Laura!

Joy zei

Pink Ribbon

Molly zei

prima doel Joy, ondanks dat ze pas geleden in het nieuws waren met teveel aan geld op de bank!

Anoniem zei

De kankerbestrijding.

jeer zei

Molly,

Ik steun meerdere goede doelen, maar het meeste heb ik met Salvatoriaanse gezinsadoptie en zoals je wellicht weet uit mijn logjes ben ik vrijwilliger bij de Zonnebloem.

jeer

Dit is mijn ding