dinsdag 3 januari 2012

Today's question



Krijgt u ook uitslag van wollen kleding?

8 opmerkingen:

  1. zelfs als ik het zelf niet draag, maar alleen maar zie in mijn directe omgeving ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen als ik er aan denk dat het zal jeuken, vooral bij coltruien, dan is het verstand op 0.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, zie net dat het over uitslag gaat en niet over jeuk. NEEN daar krijg ik geen bobbels van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar ik draag het eek in combie breisels dan, of cashmere want wil wel natuurlijk materiaal dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nope... ik ga er alleen van niezen...

    BeantwoordenVerwijderen

Een cabrio.....maar wat voor één!

Leyla Salm Deze kunstenares ben ik wat uit het oog verloren, maar kwam haar nu weer tegen op Pinterest. Voor mij hoeft een ...