donderdag 29 maart 2012

Today's question



Ik zou gék worden van zo'n tapijt.
U?

10 opmerkingen:

Ariadnesdraad zei

Yep, maar eerlijk is eerlijk : van élk tapijt.
Tapijten, matten en consoorten : there's no love lost between us ... ;)

klaproos zei

jawel hé molly,
maar ik ken wel mensen die dat hebben:-)

Molly zei

Ik ben al zo druk van mezelf, en dan zo'n kleed erbij;-)

ben zei

Ik word er gek van, Knettergek!

bea zei

Oeioeioei....dat zou heel erg op mijn systheem werken.

Maria zei

al je meubels 1 kleur en zo'n kleed

appelig zei

ja, ik zou er ook gek van worden, als print vind ik het al heftig

Joke zei

'k geloof dat ik erg veel zou moeten slapen

Lauradenkt zei

Leuk dat je weer terug bent! En ik vind dat tapijt ook te druk ja.

Wil/Zizy zei

Nou... niet alleen van het tapijt!

Dit is mijn ding