woensdag 6 februari 2013

Dagfoto 6/2/2013


Max is herstellende.
Ze praat nog steeds niet veel. Het blijft bij "Dag Max, doei en kom maar".
Wat ze ondertussen wel heerlijk vind is gewiegd te worden in een thee of handdoek zodat wij de medicijnen kunnen geven ( kuur antibiotica moet afgemaakt worden).
Ze spartelt niet tegen, ze gaat bij wijze van spreken gewoon in de theedoek zitten.
Als een babietje ligt ze te wachten op haar druppels. Ik open haar snavel en met alle gemak ligt ze tegen mij aan. Ze knort een beetje en sluit d'r oogjes en ik sus haar.
Ze eet ondertussen weer redelijk goed. Zaadjes gaan er goed in, maar ook een toastje met ei, of een stukje worst.
Ik zie haar niet meer kokhalzen, en 's avonds vliegt ze wat heen en weer tussen haar kooi en het aanrecht.
Nou Max?
Word het nog wat met je?

6 opmerkingen:

Ilona zei

BETERSCHAP voor Max. Te lief gewoon. Schattekie.

Joke zei

Tja, dat heb je met griep ................. (zoals de rest van half Nederland was ik er ongeveer net zo aan toe als Max, hij heeft tijd nodig)

appelig zei

Dat gaat de goeie kant op! Mooi zo, ik ben er ook weer bijna bovenop. :-)

bea zei

Max geniet precies van de goede zorgen :-) Mooie foto!

MaaNtje zei

Hoe is het nu met Max?

Molly zei

Max is helemaal de oude, ze doet nog wel eens gek met d'r strotje maar verder praat ze weer, ze eet en bijt;-)

Dit is mijn ding