zaterdag 10 augustus 2013

Sorry hoor!

Al zo lang niet geweest, zelfs niet meer gekeken.
Hoe erg kun je zijn?
Soms dan laat ik het blog voor wat het is. Dan ben ik te druk, heb ik geen tijd of ben ik in de dip.
De laatste maanden ben ik weer begonnen met schilderen. Dit keer geen lichaamsdelen maar oude kleinmeubelen uit de kringloop, die weer een nieuw gezicht krijgen.
Het is leuk werk, je maakt van oubollige krantenbakken weer een bak die je graag in huis hebt.
Toch?




De leukste kringloopwinkels hier in de buurt zijn in Schroeder en de Pelgrimshoeve. In Leidschendam Het Goed en in Voorburg deze kringloop.
Je komt er de mooiste spulletjes tegen en voor mij een walhalla momenteel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

GAAF DAT JE WEER DE KWAST OPPAKT. HET ZIET ER HEEEEEEEL GAAF UIT
GROETJES WILLEM / WWW.ART-WILLEM.COM

Ilona zei

He, he, ze is er weer ;-)
En wat leuk je kring-loop-schilder-spulletjes ;-)
Echt opgeknapt, ook te koop?

Molly zei

Ja ook te koop Ilona;-)

Dit is mijn ding