dinsdag 28 januari 2014

Today's question



Welke bloemen zou u in deze vaas zetten?

9 opmerkingen:

  1. Een heleboel pioenrozen of helemaal geen bloemen. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut geen bloemen, die vazen (ik bekeek de website) zijn veel te mooi om er iets aan toe te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Molly,

    Zoals je ziet ben ik er nog steeds, maar minder en jij bent ook weer actief zie ik!
    Je hebt weer een mooie lay-out en je hebt ondertussen een serie mooie dingen gemaakt.
    In deze vaas zou ik een prachtige bos klaprozen in combinatie met korenbloemen willen zien.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een paar takken met bloesem of besjes, tulpen of mijn roosje die hier nu staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als er toch een bloem in moet, zou ik er een ammarylis in zetten

      Verwijderen

Guess who?

Herken je haar?