vrijdag 15 december 2017

Marrakech...here I come



Vroeger wilde ik altijd naar Indonesië of Egypte. Vooral met Egypte voelde ik mij verbonden.
Waardoor dat kwam, daar ben ik nog steeds niet achter.

Misschien als ik 10 jaar verder ben een Nijlcruise, met Hercule Poirot als buurman .
We lossen samen de moord op tijdens onze prachtige reis.

De laatste 2 jaar wil ik graag naar Marrakech. Ik wil de geuren en kleuren opsnuiven in die stad.
Ik wil meegevoerd worden door een louche stadsgids naar een tapijtenhandel, ik wil onzichtbaar strompelen door de smalle straatjes , al of niet met een hoofddoek.

Ik mijmer wel eens weg , zoek mooie verblijfplekken op en droom lekker verder.
Nu vond ik deze plek weer.
Zucht.......
Die woonkamer zou ik zelf wel willen hebben, het zwembad niet.
 Het zou teveel zijn voor mijn bovenbuurman. Hij zou dan een stoel moeten zetten bij zijn slaapkamergordijn.
Hij weet waarschijnlijk niet dat ik hem op elke warme dag spot achter zijn gordijn, zoals hij mij spot in de tuin.

Marrakech, here I come....
Ooit..





2 opmerkingen:

jeer zei

Molly,

Was je al een in Mondo Verde in Landgraaf Zuid-limburg. Daar kun je een heel klein beetje voorproeven in het Alhambra Marrakech. Best een aardig themapark om een dagje te vertoeven.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtuinen_Mondo_Verde

gRoetjes,

jeer

Molly zei

Dank Jeer, ik ga er eens kijken!!

Dit is mijn ding