zondag 28 januari 2018

Laten zien wat je eet



Gildas Paré

Ik heb ook Facebook,
Ik ben er minder dan voorheen, ik link de posts van hier daar naartoe .

Ik lees ,doe soms wat inspiratie op en vind het leuk om wat mensen "bij te houden" , zeg maar.
Wat doen ze, zijn ze ziek, gaan ze op vakantie, zijn ze zwanger of net bevallen.

Wat ik totaal niet interessant vind , is wat men eet of drinkt.
Je hebt mensen die trots hun baksels showen,en dan ben ik jaloers , want ik kan er namelijk geen zak van.
Ik vind er ook niets aan.

Ik zie elke dag een bord voorbij komen met iets er op.
Dat kan variëren van een gehaktbal, tot een paar garnalen. Een wentelteefje, een stamppot, een biefstukje met iets er overheen gegoten.
Of als men op vakantie is, een cappuccino met een hondenkop er op , gemaakt door een gladde Italiaan, een cocktail geshaked door een te bruine Spanjaard op Ibiza.

Post eens een foto van een uit elkaar geklapte meloen of een salade waar een rups zich in schuil hield.
Dat vind ik wel leuk!

Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding