vrijdag 9 februari 2018

Welke uitspraak is reden tot verwijdering?

Op online forums verblijven ( natuurlijk) allerlei mensen van allerlei pluimage.
De meelopers, de stillen, de bravour types, de blabla figuren, de pittige die geen blad voor de mond neemt, de klagers, de meelezers en degene die zich in laten zetten voor de website en er niets voor krijgen.






Ik reken mijzelf tot de pittige die geen blad voor de mond neemt.
Misschien niet altijd even leuk, maar wel eerlijk..
Zo ben ik altijd geweest en zal ik altijd blijven.
Ik geef toe dat na twee tia 's mijn gemoedstoestand veranderd is. Ik ben snel getriggerd door uitspraken, door zoetsappig gelul en heb daar dan ook meteen een antwoord op.

Een moderator = webmaster heeft natuurlijk altijd het laatste woord.
Al of niet ingeseind door anderen, de verklikkers.
Ook online wordt er gemeten met twee maten, net als in het echte leven.
Wat is erger?

A...Een ander forumlid open en bloot racist noemen
of
B...Een ander forumlid vragen of ze confrontaties aan kan en misschien beter kan gaan chatten?

Bij de A kun je bedenken dat het maar gezegd kan zijn , bij B kun je denken aan een steek onder de gordel.
U snapt het al, één van de twee was ik.
Bron : Ouderalleen

( ben je alleen , zou ik zeker lid worden zonder teveel op te vallen of  andersdenkend te zijn. Er zijn ook leuke zaken daar.) 

Zo, ik kan het maar kwijt zijn.



1 opmerking:

Molly zei

Ik heb nog nooit zoveel bezoekers gehad als gisteren. Waardoor zou dat komen?

Dit is mijn ding