maandag 12 februari 2018

Wollen sokken





Het is winter en we dragen sokken.
Daar ga ik voor het gemak maar even van uit.
Er zijn er natuurlijk altijd die sokken een ramp vinden.
Ik ben er daar één van.
Het duurt enorm lang voordat ik sokken ga aantrekken, en het duurt heel kort voordat ik ze weer de kast in gooi.

Zodra het rond de 10 graden blijft, gaan mijn blote voeten met één kalknagel weer de schoenen in.
Ik ben ook iemand die niet kan slapen als ik koude voeten heb. Dan moet ik gewoon even een half uur sokken aan trekken, die standaard onder het bed liggen.
Poes Molly wil ze ook nog wel eens warm maken. Ze ligt dan met haar dikke vacht op mijn voeten die in not time broeien.

Geitenwollen sokken types heb je ook.
Types die van de natuur houden, veelal erg gezond leven, eten en slapen.
Als het meezit breien ze ook nog hun eigen sokken.

En dan heb je clubjes die met dikke sokken aan koffie drinken of theeleuten.
Het nieuws van de dag bespreken, elkaar een hart onder de riem steken , dag in dag uit, frustraties uit het dagelijks leven proberen op te lossen en natuurlijk aan elkaar vragen wat ze gaan eten en hoe de sex was vannacht.
Bij de voordeur liggen dan sokken klaar om aan te trekken, zodat iedereen gelijk is, iedereen met de sokken dezelfde kant op staat , want andersdenkend wordt niet geduld. 
In de zomer dragen ze Crocs of Birkenstocks.

En dan heb je sokken die voor de hond zijn.
Sokken waarvan je er nog maar eentje hebt
Rara waar blijven die sokken toch als je ze uit de wasmachine haalt en er weer eentje mist?
Deze eenlingen zijn zeer geschikt voor uw huisdier. Je kan er een balletje van maken en er mee gooien.
Je kunt ook gewoon dwars zijn en met twee verschillende sokken gaan lopen.
Waarom niet?

Sokken in crocs zijn echt not done, evenals in sportslippers.






Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding