vrijdag 16 maart 2018

Dag van de vagina



De dag van de vagina volgens Koffietijd op RTL 4 om 10.00.
Toen ik ziek was, stond Koffietijd vaak aan.
Niet dat ik koffie toen echt lekker vond, maar het had een plek als bewegende lamp bij het bed.
Soms leuke gasten en soms gewoon echt niks aan.
Al 2 jaar lang hadden ze een week die zij "Down under" noemden.

Je snapt het wel, daar onderaan , je doos, je kutje, je poes, je vagina.
Koffietijd denkt dat dat er duizenden zitten te wachten op giechelende dames aan tafel en dan quasi serieuze gesprekken met een dokter, met een Goedele Liekens die wat mij betreft gewoon sexuologe moet zijn en van de televiesie gebant moet worden.

Afijn, de mannen van het voetbal programma VI hadden er natuurlijk ook wat over te melden .
Johan Derksen had zijn buik er van vol.
Van al die vaginale verhalen.
Ik ook eerlijk gezegd.

Nu hebben ze het terug geschroefd naar één dag!
Hoera!
Dan wordt er in één uur uitgebreid gesproken over de vulva en verwacht ik dat de presentatrices ook eens wat op tafel leggen als het om hun eigen vagina gaat.
Voor de tegenhanger van de vagina kunt u vanmiddag kijken naar RTL 5 uur Live, waar ze het gaan hebben over de penis, de eikel, het scrotum, wat kun je er eigenlijk allemaal mee doen, hoeveel centimeter in slappe en/of stijve stand en wanneer moet je heel hard naar de dokter hollen?

Afijn, geweldige RTL televisie vandaag dus!






1 opmerking:

Koffie Digitalix zei

Zo'n borduurwerkje heeft wel wat...
Volgens mij was het onlangs ook al de dag van de penis.. Viel in de vleesloze week... Zucht..

Dit is mijn ding