donderdag 22 maart 2018

Hide and seek






Ik speelde graag verstoppertje.
Vooral in mijn ouderlijk huis, want daar waren veel ruimtes die echt geweldig waren om je te kunnen verstoppen.
Op de zolder lagen grote schuimrubber platen en hingen lappen leer die mijn vader gebruikte om meubels weer als nieuw te maken.
Er was een ruimte vol met koffers en tassen .
Opslag van de lederwarenzaak van mijn moeder.
Een druk huis dus met veel verstopmogelijkheden, ook onder de etalage waar het donker was en Zwarte Piet. naast je lag.
Die mocht er pas uit half November, toen deden we nog niet aan eind September je winkel al vol hangen met Sinterklaas en Zwarte Pietjes die omhoog klommen in de etalage.

Tellen tot tien en dan pas zoeken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Wie niet weg is, is gezien


Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding