zondag 11 oktober 2020

Jung en verdorven?

 Pas geleden zat ik Jinek te kijken zat daar Annemarie Jung te praten over kutjes.Laat ik het netjes houden, de vagina's 

Zelfs Jinek kreeg het woord kut amper uit haar mond

Zij noemde het vulva.

Annemarie had zich verveeld tijdens de Corona tijd en de intelligente lockdown

Ik snap dat, als je geen hobby hebt , ga je rare dingen doen.

Toch?

Annemarie heeft zich geworpen op de kut/vagina/vulva


Ipv Creatief met kurk is het nu Creatief met kut
Echt super leuk , die 101 ideetjes
Maar creatief met de vagina, schaamlippen en knop zijn er natuurlijk allang, daar hadden we Annemarie niet voor nodig.
Maar wel leuk dat het nu in een boek verzameld is, anders moet je een workshop gaan doen en nu kan je het af met een boek van 5 euro.
Breien, haken knutselen, keramieken, brooddeeg, kutcakes maken
Voor als de volgende lockdowm eraan komt 

Hieronder wat ideeën van Google, en Annemarie
Ik mag het boek niet bestellen van zoon, banaal vond hij het
Ondanks dat we samen onder de bank gelegen hebben van het lachen toen ze alle vagina's /kutjes/vulva's op tafel uitstalde.




Zijn ze niet énig?






Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding