zondag 22 november 2020

Op de strafbank

We zijn weer bij de tijd van Piet aangekomen

Ik zeg expres geen Zw Piet, want je hangt meteen aan de galg op social media.

Zo plaatste ik een foto van Zw Piet, als popje uit de etalage, bij een bericht waar de Bij aangaf geen zwarte koppies meer te gebruiken bij al die klimmende pietjes, maar gewoon zonder hoofd

Je kunt het kunstzinnig noemen, maar uiteindelijk hebben ze wel al die Zw pietjes onthoofd!

Het lijkt #$%%^$%^%^&%^&$#!@@ wel een actie van de KKK

Nu hang ik aan de galg, bij wijze van spreken.

Ik krijg meteen een verbod op FB, u mag eventjes niet meer plaatsen en reageren op dit medium

Social media bestaat tegenwoordig uit verklikkers, uit mensen die elke foto of uitspraak over de zwarte mens aangrijpen om je erbij te lappen

Waar doet mij toch aan denken?

Zwarte kunst mag natuurlijk wel

Graag zelfs!

Ik ben de beroerste niet en weet van mijzelf dat ik héél véél zwarte kunstenaars heb benoemd en waar ik mee wegloop als fan

Ik weet van mijzelf dat ik geen racist ben en bijna nooit discrimineer


Romare Bearden 

Maar dat weten die sukkels bij FB niet

Dus kan ik ze het kwalijk nemen dat zij je straffen als je het woord BL face of ZW Piet gebruikt?

Ben je mal!

Ik denk maar zo, je kan ook doorslaan en dat doet FB 

Als je het zo bekijkt heeft dat KOZP  en BLM behoorlijk wat bereikt he?

Nu vinden ze ook dat Pieten met een grijs smoelwerk niet mogen.

Ik krijg het vage idee dat we naar een punt gaan dat de zwarte gemeenschap gaat uitmaken wat er hier in Nederland wel of niet kan.

Waren wij bang voor de moslims die jaren geleden aan het oprukken waren in Europa en dreigden dat de islam all over Europe zou gaan heersen , dan is het nu BLM en KOZP, waar we "bang" voor moeten zijn.

Ik zeg meteen, ik ben voor niemand bang, maar ik irriteer mij vooral

Vooral aan FB, die te kust en te keur mensen uitsluit, op het strafbankje zet en werkt met verklikkers

Ze vragen geen uitleg waarom jij die foto hebt geplaatst met tekst erbij

Ze lezen de tekst waarschijnlijk niet eens.

De volgende ellende van een strafbankje is natuurlijk de vaccinatie

Ben je niet gevaccineerd, dan mag je misschien wel niet naar een evenement, een groot feest, in het vliegtuig

Nog erger, boodschappen doen , naar je werk?

Er wordt wel gezegd , het is niet verplicht, maar ja, met onze regering weet je het maar nooit toch?

Ze zeggen ja, maar bedoelen eigenlijk nee

Naast je ID en rijbewijs heb je straks ook een kaart nodig dat je de vaccinatie daadwerkelijk hebt gehaald

Heb je die niet?

Hup, lekker op je ( straf) bankje thuis zitten

Ondertussen komen de altijd eeuwige lachende Rutte en De Jonge met zijn geweldige schoenen mijn neus uit



Ik voel alsof we aan teugels gelegd worden
Ik voel alsof men doet alsof wij als mens niet zelf kunnen of mogen beslissen, niet weten wat goed of slecht is
Alsof de mens niet meer kan leven zonder allerlei restricties van bovenaf 
Dat wij een toekomst tegemoet gaan waariets of iemand gaat bepalen hoe ons te gedragen, wat wel en niet mag en of we ons mogen uitspreken tegen of voor iets.

Het doet mij denken aan SF films , waar de mensheid ten onder gaat aan deze veranderingen, waar men elkaar afmaakt omdat verdeeldheid over de aarde regeert

Jammer.....








2 opmerkingen:

klaproos zei

we steven op een dictatuur af..... zo lijkt het wel hé...
ik baal ook stevig maar ik próbeeer positief te blijven maar het is wél van de zotte :-(

Molly zei

Vreselijk toch Klaproos? Ik krijg het er benauwd van

Dit is mijn ding