zaterdag 27 februari 2021

Balance



Balanceert u ook wel eens op het randje van de afgrond
En aan de andere kant, waar het gras fris en fruitig is?

Ik wel
Ik heb zo twee kanten
Aan de ene kant ben ik lief , verzorgend en meelevend
Aan de andere kant ben ik een bitch, zeg ik alles wat ik vind, ook al zou het kwestend kunnen zijn. Ik flap het er gewoon uit
Ik lig op het groene gras en hang boven de afgrond als het om persoonlijkheid gaat.

Ik moet zeggen dat na mijn hartoperatie én tia dit gedrag ernstiger is geworden
Ik kan mensen kwetsen , onbedoeld, maar zeg wel wat ik er van vind. Ik ga niet meer pleasen , zeg maar.
Op de één of andere manier ben ik het pleasen kwijt geraakt, geef ik geen likes meer op FB als ik het dan ook echt niet leuk vind

Dus weet als ik je like, dat ik het ook meen;-)
Maar de balans vinden tussen echt een bitch zijn en zoete lieve Gerritje is moelijk

Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding