woensdag 21 juli 2021

Belasting

 


link


Dan heb ik niet over de belasting op je rug of de belasting op je knie, waardoor je heel kut loopt en geen trap meer kan betreden

Ik vraag mij af waar al die uitgaves van het afgelopen jaar weer vandaan gehaald moeten worden

Belasting op vlees, suiker, je inkomen en nog héél veel meer

Ik krijg wel eens het idee, dat ze in Nederland overal belasting op willen leggen, de laatste jaren

Dat mensen nog roken , is ongelooflijk

Wat een belasting zit daar op zeg!

Pas geleden schrok ik mij rot wat een pakje sigaretten kost tegenwoordig

( ruim 5 jaar geen sigaret meer aangeraakt)

Volgend jaar zal iedere inwoner weer gaan merken , wat belasting inhoudt , wat extreem omhoog is gegaan en wat je moet gaan betalen

En dan noemen ze Nederland een belastingparadijs

Wat vindt u daarvan?


Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding