zondag 22 mei 2022

Tijd om te zwemmen

 


Sonia Alins


Ik kan mij niet herinneren dat ik gezwommen heb

Ik heb, dacht ik, niet eens meer een badpak

Zwemmen is goed voor je, je gebruikt bijna alle spieren

Dat in combinatie met dieëten,waar ik dan sinds een week mee begonnen ben

Geen snoep, gebak, pecanbroodjes, stokbrood met kip smaba salade en geen zakken met zure snoepjes

Veel water drinken wordt er geadviseerd

Pfff, niet aan mij besteedt, zit ik de hele dag op het toilet

Geen brood, geen aardappelen, wel veel vlees, vis, ei en fruit

De koelkast zwemt in magere kwark, vruchten, dranken zonder suiker

Ik loop 20 stappen en ik kan de NoordAA induiken

Maar ga ik dat doen?

Misschien moet ik wel gaan zwemmen op 19 en 20 augustus.

Ik las vandaag dat Direct bij de NoordAA komt

En nog wat artiesten

Niks zwemmen, een stoeltje mee voor aan de waterkant en gaan genieten!




Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding