woensdag 11 april 2018

Delen van prachtige kunst




Dit is toch prachtig?
Ik zou dat wel met iedereen willen delen.
Zo mooi vind ik dit.
Er was een tijd dat ik kon delen op een forum , waar speciaal een "afdeling" voor kunst was.

Ik liet mijn eigen kunst zien, andere leden showden hun maaksels, waar echte parels bij zitten/zaten.
Tentoonstellingen werden genoemd, kunstenaars die prachtige kunst maakten, nieuwe boeken of films.
 Gewoon iets anders dan geneuzel over eten, hoe je geslapen hebt, hoe je halfnaakt in de tuin zit, of een wijntje om 13.00 te vroeg is, je beklaagt over het vele plastic dat om de thuistest zit voor darmkanker, of wat je vanavond kijkt op de bewegende schemerlamp.

Best leuk hoor bij een kopje thee of koffie, net als de nieuwsberichten die altijd uitliepen op haat en nijd doordat iedereen een andere mening had.
Kunst heeft gewoon iets, het prikkelt je fantasie wat mij betreft.
U zult zeggen "Ja, dat kan ook als je verteld dat je halfnaakt in de tuin zit"
Ja, dat kan ook, is misschien ook de bedoeling.

Ik moet zeggen dat ik bijna de enige was die daar wat plaatste over kunst ( verzin een onderschrift, guess what en vraag van vandaag) en vaak  enthousiast werd ontvangen door anderen.
Nu draait het daar om wat Netflix en Videoland op het programma hebben staan.
Is that art?

Het ligt al maanden stil daar.
Ik zou zeggen, opheffen die "afdeling" en maak er een koffiehoek van.









1 opmerking:

jeer zei

Molly,

Ik heb het in het verleden al vaker gezegd, je laat hier fraaie en ook dikwijls bijzondere/aparte kunst zien. Ik kan het meestal wel waarderen.

jeer

Dit is mijn ding