woensdag 25 maart 2020

Panter



Pedro Jarque Krebs

Panterprint is in.
Loop je in een panterbroek dan ben je of een aso of verrekte sjiek.
Eigenlijk vind ik het verschrikkelijk.
Ik denk altijd aan hoeren, dames die op bordeelsluipers lopen in een te kort jurkje.

Patty Brard moest ook zo nodig voor Kruidvat een collectie panterprint rommel maken.
Slim bekeken van het Kruidvat want binnen twee dagen was alles uitverkocht.

Het past ook bij Brard, wat mij betreft.
De ene keer ziet ze er sjiek uit en de andere keer denk ik "Hallo je bent 65, geen puber meer"

Blijkbaar zijn er heel veel dames die zich graag wentelen in panterprint, of het nou om ondergoed gaat, shirts, leggings of dekbedhoezen waar je onder kruipt

Grrrrrrrr...roar

Ik geef toe.
Ik heb op een rommelmarkt een paar panterlaarsjes gekocht.
Gloednieuw en maat 36
Ik dacht, voor die 5 euro kan ik ze niet laten staan.
Passen ze niet of maakt mijn kleine teentje spatjes, dan verkoop ik ze weer voor het vijf-voudige.
Ze zitten als pantoffeltjes, die Maruti peperdure laarsjes.

Dus ik draag ze.
Ik en panterlaarsjes.
Pfffffff...





Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding