dinsdag 31 maart 2020

Roken verboden


Polly Verity

Roken verboden, je ziet het steeds meer en meer. Ook in de buitenlucht.
Nog even en je mag niet meer in je eigen tuin roken.
Dat zou wat zijn zeg.
Je hebt dan weer een buurman die klaagt over de stank.
Ik baal bv altijd van dat ge-BBQ in de zomer
Verschrikkelijke lucht.

Ik ben nu vier jaar gestopt.
Een prestatie, al zeg ik het zelf.
Ik moet toegeven dat ik de laatste 2 weken enorme trek heb.

Ik doe het niet, want dat zou toch doodzonde zijn?
Daarbij slecht voor mijn hart en de beurs vooral.
Want wat zijn die krengen duur geworden zeg. Niet normaal.

Die enge fotos op de voorkant doen mij weinig.
Dat weten we toch, hoe longen eruit zien als je rookt?

Ik zeg niet dat ik nooit meer zal roken.
Want zeg nooit nooit



Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding