vrijdag 26 maart 2021

Spijt

 



Ook boeken koop ik de laaste jaren in de kringloop
Zo staan hier alles boeken van Frans Lanting en wat kunstzinnige artbooks
Vorig jaar zag ik dit boek liggen
Een pop-up boek van Escher
Prachtig!
Ik ben op een kruk gaan zitten en heb het bladzijde voor bladzijde bekeken
Ze vroegen er 15 Euro voor en dat vond ik teveel
Ze deden er ook niets van af
Ik vond het teveel omdat Bol.com het verkoopt voor 25 Euro, voor een kringloop vind ik het verschil dan te klein
Je zal wel zeggen "Krent, die je bent"

Achteraf toch wel wat spijt gehad
Ik hou namelijk van dit soort boeken waaruit elke bladzijde iets oppopt
Vroeger had ik als kind een pop-up boek van Mary Poppins
Daar hing ze aan haar paraplu.
Door het vele omslaan en met mijn dikke vingertjes steeds Poppins en de andere pop-ups vast te pakken was het boek compleet geruïneerd

Mocht je een leuk boek zoeken over kamerplanten?
En dan ook nog in pop-up stijl?

Klik op de link



Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding