dinsdag 11 oktober 2011

Lekker warm

Claire Anne O'Brien
 De zomer is écht voorbij en we zijn in de herfst beland. Heerlijk, een nieuw seizoen breekt aan. Bladeren vallen, bomen worden kaal en ik hoef een paar maanden niets in de tuin te doen!
Ik mag weer op pantoffels lopen, de verwarming gaat straks weer aan en ik draag weer hoge okselonderbroeken i.p.v bevallige slipjes.
Op de bank lig ik onder mijn dekentje televisie te kijken en de poes vlijt zich in mijn knieholte.
Ik hoef niet meer buiten te zitten, verplichte gesprekken te voeren over het tuinhek heen en in de rook van de BBQ te zitten.
Ik ga mij voorbereiden op donkere avonden, kaarsen aan en warmte in huis!
Heeft u de cv al aangehad?


2 opmerkingen:

Anoniem zei

De kachel blijft hier nog even uit. Wij hebben ook allemaal okselonderbroeken. ;-)

Anoniem zei

nee wel de openhaard...het is overdag nog 20 gr binnen.

grtz MaaN

Dit is mijn ding