zondag 4 december 2011

Hoe zal de bal gaan rollen?

 
Wat een ellende zeg.
Nederland zit in de poule des doods
We moeten gaan strijden in de allereerste poule tegen Denemarken, Portugal en Duitsland.
Aan de ene kant kun je zeggen "Je kan het maar gehad hebben". Aan de andere kant kun je denken "Dat wordt lachen".
Ik ga meteen negatief doen.
Dat gaan wij niet redden. 
Nederland groeit altijd in een toernooi en nu moeten ze meteen aan de bak. Daar is geen tijd voor.
Van Marwijk zag ik verkleuren bij de trekking en van Basten lachte wat schaapachtig bij het lootje "The Netherlands".
Iedereen heeft al een mening, zo ook ik.
Ik heb er zo naar uit gekeken!
Zitten we in deze poule.
Cruijff zal zeggen "Ieder nadeel heeft z'n voordeel"( of andersom), en zal hij zich misschien gaan buigen hoe de hersenhelften van onze jongens moeten gaan samenwerken in de eerste wedstrijden. Want dat blijkt nogal complex te zijn, volgens hem.
Zó complex dat ik er niets van snapte toen hij dat op zijn ingewikkelde manier ging uitleggen bij Pauw & Witteman.
Vele leken en kenners roepen nu al "We kunnen dit redden",  "Het zal moeilijk worden , maar....."( bla bla bla) .
Vele leken, zoals ik roepen nu al "Dit is teveel van het goede voor onze jongens"
Zet um op jongens!
Nou ja, gelukkig krijgen we de Olympische Spelen nog in 2012.



1 opmerking:

Spike zei

onze dank is groot

Dit is mijn ding