maandag 5 december 2011

Olympische spelen

2012!
Heerlijk, we hebben weer voetbal en de Olympische spelen.
Het kan niet op.
Zoals u eerder heeft kunnen lezen ben ik van het padje af als er een EK voetballen is. Maar nog meer bij de Olympische spelen.
Ik zit uren voor de bewegende schemerlamp, en er zijn sporten die ik echt niet mis.
Ik zit in gedachten op de harde stoelen bij het zwemmen, ik zit nagels te bijten op de tribune bij turnen en voel het in mijn eigen kruis als er er een turnster wijdbeens valt op de balk. ( trauma van mijn eigen turncarriére) .
Ik zit letterlijk en figuurlijk opgewonden te kijken bij atletiek . Ik bedoel heeft u wel eens goed gekeken naar die benen, die armen, die zwarte gazelle's?
En ik hol mee in gedachten langs het water waar roeiers het zweet uit hun oksels laten klotsen.
Centimeter voor centimeter dichterbij je concurrent komen.
Iets wat altijd zo prachtig gefilmd wordt.
Yes, ik kan niet wachten.
Welke sport gaat u volgen?

2 opmerkingen:

Tess zei

Schermen, dressuur, daar blijf ik voor op.

Anoniem zei

wielrennen kogelstoten boogschieten en atletiek

Dit is mijn ding