woensdag 20 juni 2012

Groen


Paul Urbanus

Wat is alles mooi groen hé?
Of kleurrijk....
Alle bloemen komen als paddenstoelen uit de grond. De potten hier zijn één kleurenpalet, zo mooi!
Eindelijk wordt de temperatuur wat aangenamer, een beetje meer passend bij de maand Juni.
Dit jaar voor het eerst pioenrozen in de tuin. Ik heb ze niet afgeknipt, mijn vingers jeukten wel.
De seringenboom gaf dit jaar zoveel bloemen. Ook die heb ik kunnen laten hangen aan de boom.
Het enige wat ik niet heb laten staan was al dat vreselijke onkruid tussen de tegels.
Regen en zonneschijn zorgen ervoor dat ook dát groeit als kool.
De kerstboom kan nu bijna door de bovenbuurman versierd worden, zag ik.
Even afwachten totdat hij aan de bel trekt of ik aub dat ding wil snoeien.
Maar wat gebeurt er als ik de top eruit knip?





1 opmerking:

Unknown zei

Dan groeit hij alleen nog in de breedte ....

Dit is mijn ding