dinsdag 19 juni 2012

Today's question



Controleert u regelmatig uw oliepeil?

7 opmerkingen:

  1. Dit is een Karmann Ghia Molly, de motor zit aan de achterzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep net nog gedaan, algehele check up..water voor de raampjes, koelvloeistof en olie..hahaa ik ben hier de man...whhahaa
    Jij? Of laat je dat doen bij de garage??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou de lampjes in de gaten en als er eentje brandt ga ik naar de garagist :-)
    Maar meestal komt het zover niet, om de zoveel kilometers laat ik de olie verversen (op aanraden van de garagist)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk nooit. Bij mijn vorige auto deed ik dat wel vaak in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, ik smeer wel regelmatig de ketting en tandwielen van mijn fiets.

    BeantwoordenVerwijderen

Suki the cat

Suki the cat Een hit op Instagram. Geen persoon maar een kat. Een kat met prachtige ogen en een waanzinnige vacht waar men...