zaterdag 22 december 2012

Ik leef nog!

Het is 22 December en ik leef nog!
Volgens de Maya kalender zou ik en jullie er niet meer moeten zijn.
Helaas, verkeerd gerekend!
Aan de ene kant natuurlijk een opluchting, aan de andere kant had het van mogen plaatsvinden.
De wereld is zo fucking aan het veranderen.
Het enorme verschil tussen arm en rijk, ja ook hier in Nederland.
De agressie van mens naar mens, de vervuiling, de crisis, regels normen en waarden die aan het vervagen zijn.
Hoe mooi zou het geweest zijn om hand in hand te verdwijnen van deze aardkloot?


3 opmerkingen:

Joke zei

Ja we zijn er nog. Eigenlijk komt dat me wel goed uit want ik ben nog niet klaar met wat ik aan het doen ben.

Molly zei

wat ben je aan het doen dan?

Joke (inweerenwind) zei

Kort door de bocht: voor zo ver mogelijk klaar komen met m'n stremmingen en mijn zicht verruimen (niet zozeer als haalbaar doel, meer als rode draad)

Dit is mijn ding