zaterdag 22 december 2012

Ter ere van haar 75e verjaardag

Via Erlinde Ufkes Stephanus kwam ik terecht op de site van de NOS waar gevraagd werd om portretten van onze koningin te maken en in te sturen voor een expositie in het Loo ter ere van haar 75e jarige geboortedag!
Ook Erlinde heeft een prachtig waardig portret gemaakt .
Weer sta ik verbaasd van al het talent.
Prachtige gelijkende portretten, maar als u mij een beetje kent , ben ik meer voor andere portretten.









Zijn ze niet prachtig?
of eigenlijk, is ze niet prachtig!?


3 opmerkingen:

m zei

Ik zat gisteren ook naar haar te kijken op de tv. Ze is inderdaad prachtig. Goed ook dat ze zich niks aantrekt van dat commentaar op heur haar ;-) Dat past gewoon bij haar en doet het ook goed op schilderijen, foto's etc.

Mrs V zei

m? Dit was Mrs V!

Molly zei

dat dacht ik al;-)

Dit is mijn ding