woensdag 6 december 2017

Het wordt steeds gekker....







Er is weer Twittergedoe. Jinek heeft gesproken over roken en de verslaving.
Tabaksfabrikanten worden aangeklaagd door wat rokers, die vinden dat zij verslaafd zijn geraakt doordat deze fabrikanten sigaretten distribueren.

De dames spreken zelfs over zware mishandeling.
Gutogut zeg...

Jinek stelde... als je zoveel energie kan steken in een rechtszaak, kun je ook vast stoppen met roken.
Mijn stem heeft ze.
Wat een kul zeg. 
Je bent zelf verslaafd geraakt, dacht ik.
Ik ben sinds Febr 2016 gestopt. Oh ja, wat viel het mij zwaar, en ik had het "geluk" dat ik weken in een ziekenhuis lag.
Dat scheelt, maar toen ik thuis kwam , hing die bedwelmende rookduivel er écht wel hoor.
Doorzetten!
Tot nu toe gelukt, mijn huis is fris en alles gewit en nu pas realiseer ik mij hoe rook stinkt.
Ik geef niet af op de rokers, want ik weet hoe lekker het is en hoe zwaar het is om te stoppen.

Ik geef trouwens ook niet af op de fabrikanten die ze maken.




Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding