zaterdag 23 december 2017

Hoog opgetrokken



Ik ga er helemaal niet omheen draaien.
Sinds de bypass operatie en de complicatie draag ik okselhoge onderbroeken.
Ik noem het geen slipjes meer , maar ouwe wijvendingen.
De keus was snel gemaakt toen ik steeds last had van het litteken en ik met een hoestbui een scheur in mijn litteken hoestte.

Om te voorkomen dat er met hoest, niezen en bukken steeds een grote bobbel naar buiten steekt kwam ik tot deze oplossing.
Het heeft niet kunnen voorkomen dat de breuk verder is gescheurd. 
Vervolg zal plaats vinden in Jan. 2018.

Nu is het ook fijn dat al het buikvet in toom wordt gehouden door die broek want medicatie doet wat met je gewicht joh!
Ik ga het niet beschrijven maar ondertussen waggel ik een beetje rond.
Ook dat gaat een vervolg krijgen in Jan.2018

U ziet voorlopig ben ik nog bezig met allerlei vervelende zaken, maar wat ben ik blij met die okselbroeken!!!

2 opmerkingen:

jeer zei

Molly,

Het wordt er allemaal niet beter op als je ouder wordt.
Desondanks wens ik je plezierige feestdagen en alle goeds voor 2018 toe!

jeer

Molly zei

dank je Jeer!

Dit is mijn ding