vrijdag 22 december 2017

Voorkeuren





Ik was gek op het strand.
Bakken in de zon, draaien als een varkentje aan het spit.
Hoe slecht was dat?
Mijn voorkeur ging altijd uit naar rustige stranden, waar ik toen ook kon surfen. 
Nooit hutje aan mutje, naast elkaar onder een parasolletje.
Vreselijk vond ik dat.
Scheveningen vind ik een bak ellende om aan het strand te zitten of te liggen.
Wassenaarse slag was veel fijner, zeker als je wat doorliep na de strandtenten.
De mooiste stranden zijn echter in Zeeland, en dan vooral Zoutelande.
Prachtig breed strand, hokjes waar je je spullen kan hangen en waar twee ligstoelen in het hok staan voor je.
Ellelange wandelingen langs het strand, de grote vrachtschepen die langs voeren.
Good memories aan Zeeland.

Welk strand heeft uw voorkeur?

1 opmerking:

jeer zei

Molly,

Ik heb voor geen enkel strand een voorkeur om aan te liggen.
Wandelen zou nog wel kunnen.
Ik strand het liefst in een bos!

jeer

Dit is mijn ding