vrijdag 8 december 2017

Op expeditie

Ik ben sinds een jaar ongeveer overgestapt van RTL en SBS naar NPO 1-2- en 3.
Zelfs Omroep Max heeft  leuke programma's .
Documentaires van Zembla en Doc 2, altijd de moeite waard.

Er is eigenlijk maar één programma op RTL waar ik gretig naar kijk.
Ik mis geen aflevering, ik neem de telefoon niet op en ik zorg dat ik moet plassen tijdens de reclame.
Hoe erg kun je zijn?

Expeditie Robinson.
Zolang ik mij kan heugen kijk ik hier al naar. Nog in de tijd van de niet BN'ers .
De laatste jaren gaat het meer om slim te spelen en vooral om je medespelers eruit te spelen door list en bedrog.

Ik ben nu te oud, kan niet eens een bergje oplopen . Ik zou waarschijnlijk de hele dag in de schaduw liggen of in de zee. Maar wat had ik graag een keer meegedaan.
Altijd even prachtige plekken worden er uitgekozen. Het ene jaar wat groener en meer begaanbaar dan het andere jaar.
De zee zo blauw en helder.




Een utopia eigenlijk.
Heeft u een programma dat u echt niet wil missen en waar u elk jaar naar uit kijkt?

Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding