woensdag 17 januari 2018

Zin om te bowlen?


Ik was brutaal en vroeg aan de plaatselijke bowlingbaan
of zij kegels hadden die ze niet meer gebruikten.
Ja hoor, hoeveel wilt u er?

Wow, brutalen hebben de halve wereld blijkbaar.
Ik kreeg er tien , keurig in een doos. 
Als blijk van waardering heb ik hen er eentje gegeven om op de bar te zetten.

Voor wat hoort wat.
Het was zo leuk om ze beschilderen en elk hun eigen "ik"te geven.
Er zijn er twee verkocht en ben eigenlijk blij dat ik nog steeds drie in het raam heb staan.
Soms blijven wandelaars staan.
Ja , kijkt u maar goed!
Leuk zijn ze he?

1 opmerking:

jeer zei

Molly,

Dat heb je weer fraai gedaan!

p.s.
Weet je nog , dat ik jaren geleden een beschilderde torso van een paspop van jou gewonnen heb? Ik ben inmiddels verhuist en ik moet bekennen dat hij nu in mijn schuurtje staat en het plakwerk is los gaan zitten. Heb je wellicht belangstelling om hem terug te krijgen, dan kom ik hem wel een keer afgeven?

jeer

Dit is mijn ding