zaterdag 24 oktober 2020

Shine a light



Om 17 uur is er alweer een lamp aan
Ik hou er van
Donker guur weer, jezelf rollen in een dekentje op de bank
Ik vind zelf dat ik sfeerlicht in huis  heb, nooit ijskoud wit licht

Deze week kocht ik via marktplaats een prachtige designlamp gemaakt van oude jalouzieën, genaamd Felix
Ik ben even aan het puzzelen geweest om het in elkaar te zetten maar toen was het prachtig
Toen ik het licht aandeed, was het meteen "Oh fuck, veel te steriel licht "
Hij staat nu weer te koop.

Voorlopig maar even een Ikea lamp uit de kringloop voor 3,50 euro
Er komt wel weer iets op mijn pad als vloerlamp

De afgelopen weken heb ik zelf ook wat lampen gemaakt als tijdverdrijf
Tot schilderen kom ik al maanden niet meer, of het moet gaan om iets restaureren

Kralen kralen kralen
Rijgen en knopen
Ik heb er drie gemaakt ,om te verkopen denk ik
Want drie is too much in the house

Ik ben een beetje vreemd( en niet lekker) en daarom zit er aan elke lamp een twist
Eén lamp met poppenschoentjes en laarsjes er tussenin, de ander met biggetjes en de laatste met vissen bungelend onderaan.












Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding