zaterdag 31 oktober 2020

The royals

 Onze royals zijn dit jaar niet zo voorkomend overgekomen dan wordt verwacht.

Zoon zit wel eens af te geven op ze

"Zij hebben er ook niet voor gekozen dat ze in een gouden wiegje moesten liggen", zeg ik dan

Ik had meer met Juliana, dan met Beatrix 

En dan weer meer met Claus dan met Bernhard

Alex mag in zijn handjes knijpen met de enorm leuke knappe en intelligente Maxima

Zoals gesuggereert wordt door opa Bernhard in elkaar geflanst

Dit jaar is er nogal wat commotie geweest over het koninklijk gezin


Made by Erwin Olaf

Onze koning had opeens een baard!

Amalia blijkt een beauty in spé te zijn

De koning schafte in coronatijd een speedboot van 2 miljoen aan , terwijl er in Nederland mensen hun zaak failliet zagen gaan , geen inkomsten meer hebben en gebukt gaan onder deze  Covid catastrofe

Maar onze koning niet

De boot ligt lekker in Griekenland bij zijn enorme villa, waar hij pas geleden naartoe ging om heerlijk vakantie te vieren

Prima hoor, drie jonge dames met puberperikelen en een beeldschone vrouw?

Ja daar ga je natuurlijk mee je speedboot op., dat snap ik ook nog wel

Nederland was verbolgen, omdat ze daar zaten en er gelogen werd door Rutte , die ook  alle schuld op zich nam . Dat moet blijkbaar vanwege een wet uit de prehistorie

Door druk kwam Alex terug met vrouw en de jongste dochter.

De twee oudsten mochten drie dagen losgaan

Je zal de jongste maar zijn, balen.....

Ook weer niet verteld, Nederland weer pissed off

Snapt niemand  dat twee meiden van 15 en 16 ook een keer lekker zonder pa en ma willen zijn en lekker genieten van de Griekse zon en hopelijk Griekse tuinmannen?

Kijk, zeg ik dan tegen zoon "Je zult maar zo'n leven hebben zeg, overal de pers weer, je kan geen boer laten zonder dat het ergens op social media verschijnt"

Ik vraag mij af of een koning gewoon ook eens iets kan doen zonder rekeningschap aan het volk te moeten afleggen?

Kijk een speedboot van twee miljoen, een Amalia die 4000 euro per dag ontvangt als ze 18 is?

Ja, dat gaat mij ook iets te ver.

Het had je gesiert Alex als je van je inkomens verhoging had afgezien volgend jaar zoals andere koningshuizen dat ook deden.

Of  heb je nou van die belabberde raadgevers?

Ik kan je helpen hoor!

Ook vooral met alle kunst die ergens verstopt is, in een kelder ligt en nooit opgehangen wordt?

Kan mij niet voorstellen dat al die oubollige kunst het koninklijk gezin kan bekoren.

Kunst hoort tentoongesteld te worden en niet te liggen verstoffen ergens in een paleis.

En nee ik ben niet voor of tegen het koninklijk huis maar als zoveel mensen wat te zeiken hebben, moet je er iets aan doen en zorgen dat Nederland een republiek gaat worden









Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding