maandag 15 maart 2021

Vreemdgangers


 

Vreemde snuiters, vreemde voorbijgangers en vreemdgangers

Iedereen kent er wel eentje uit welke categorie dan ook

Ik moest denken aan Marco Borsato die vreemd ging, het stilletjes deed en met stille trom vertrokken is uit een mediacircus

En , as we speak ,heeft hij mogen  janken op de tv bank bij Linda de Mol, hoe vreselijk het afgelopen jaar voor hem was, zijn burn-out, de scheiding, het verlaten van zijn huis en natuurlijk zijn vreemdgaan

Ik moest denken aan Dre Hazes die volgens zijn eigen zeggen eerst niet vreemd ging met Bridget Maasland maar vervolgens weer vreemd ging met zijn ex , op een party eiland.

Niet in stilte maar met de grote tamtam rondgebazuint in de media, tot iedereen er doodziek van werd

En nu alweer vreemd is gegaan. Met iemand van zijn eigen leeftijd, dat is leuk

Dré houdt nog een slag om de arm door te brallen dat ze nu alleen nog vrienden zijn, maar dan weten we het wel he?

Ikzelf was altijd ( en ben) een mens van stand by your man

Of in jouw geval stand by your wife

Ik ben doodziek van dat soort mensen die er gewoon eentje naast nemen, voor een etentje, een gesprekje , een wip, de spanning of omdat het gewoon kan?

1001 redenen natuurlijk

Uitgebluste relatie, meno of penopauze, geen goeie sex ( meer), het avontuur(tje) lijkt je spannend,je bent ingeschreven bij Second Love en moet toch wat, je hebt last van lentekriebels, je gulp staat op knappen, het zit gewoon in je.


Ik denk ook dat een vos nooit en te nimmer zijn streken verleert

Is de mens wel gemaakt voor één en dezelfde partner?




1 opmerking:

klaproos zei

me to, trouw tot in den dood, die twee kerels die je hier noemt, een mocht ik al niet en de andere ligt er ook uit,
ik vind je partner besodemieteren een van de laagste dingen die er zijn...

Dit is mijn ding