zaterdag 13 maart 2021

Nieuwe hype bij de brievenbus

 In deze tijd van Corona zijn er altijd mensen die iets unieks verzinnen

Een speurtocht langs ramen waar konijnen olifanten of katten staan, ga puzzelen, doe spelletjes met anderen online, strippoker via Zoom

Beschilderde stenen die je kunt vinden in het bos, langs de sloot

En nu hebben we dan de dildoplakker

Ja, ik weet het, het is stout, misschien niet gewenst, maar ik lig onder tafel van dit soort acties

Hoe kom je er op?

Waar haal je al die dildo's vandaan?

Post.nl heeft gratis reclame zo, terwijl het tegenwoordig een bagger bedrijf is, wat mij betereft

Postzegels ondertussen onbetaalbaar, verzendkosten voor pakketjes die de pan uitrijzen en ook vaak kapot aankomen

Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat iemand Post.nl gewoon een lulbedrijf vindt?

Maakt niet uit, ik vind het hylarisch

Voor kleine kinderen prima te doen, voor kinderen vanaf 10 jaar die een brief moeten posten voor mama, misschien de schrik van hun leven



De plakker heeft wel rekening gehouden met zwart en wit, zodat niemand zich benadeeld voelt en tevens kunnen de vogels zich tegoed doen aan het scrotum .
Daarbij goed bekeken hoe groot de penis moest zijn, zodat de vogel op zijn gemak kan pikken in het scrotum
Afijn, ik vind ze best opvallend groot, maar dat mag de pret niet drukken
Ik ben heel benieuwd wanneer deze hype Nederland in zijn greep gaat houden.
Doet u mee ?

* wordt toch eens volwassen, zeg ik nu tegen mijzelf*


Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding