maandag 28 maart 2022

Sorry....

 Voor de tieten

Deze docu werd gemaakt door Stella Bergsma, schrijfster van wat boekjes en vooral bekend om haar recalcitrante gedrag en foto's online

Ze daagt je uit tot comments, ze laat zich graag zien, vooral met blote tieten en anderszins

De wereld is aan het verpreutsen, vind zij

Voor mij is het geen kwestie van verpreutsing maar meer een kwestie van soort virtuele regenjas die te pas en te onpas wordt opengetrokken voor de viewers.

Dan kijk je toch niet, zegt men

Ja dat is zo maar soms verschijnt zoiets toch weer op je tijdlijn.

Kijk, als het nou kunst is , zeg ik prima!

Maar de tieten van de meeste exhibitionisten online zijn verre van kunstzinning , wat mij betreft

Tepels en tieten met een kunstzinnige knipoog , hartstikke leuk


Marius Sperlich

Vorige week mocht Stella aan tafel bij Humberto Tan( die Jinek verving vanwege ziekte) zitten om uitleg te geven en vooral applaus te ontvangen vanwege het feit dat ze een jongeman thuis had opgezocht waarom hij zo tegen al die naaktbeelden was.

De jongen was vooral stoer, dacht ik, omdat hij toegestaan heeft hem te filmen en de confrontatie aan te gaan met Stella

Ja, dat vond zij ook wel een positief puntje , zo vertelde ze. Het is een 25- jarige jongeman die nog bij zijn moeder woont

Humberto....25 jaar en gniffelt een beetje

Aan de overkant van de tafel zitten twee kale mannen op leeftijd, die hard mee gniffelen

Want jee zeg, 25 jaar en dan nog thuis wonen

Zeg mannen, liggen jullie onder een steen of zo?

Er is geen huis te krijgen en als het er wel is, is het godsonmogelijk om dat te finaciëren

Maar goed, daar zullen jullie weinig last van hebben , gezien jullie riante inkomens en het helpen van jullie kinderen uit huis te krijgen

Toch?

 Frits Wester en Jack van Gelder?

Grappig hé om zo'n jongeman te kakken te zetten met jullie gesnuif en gegniffel?

Ik vond het strontvervelend hoe zij omgingen met deze jongeman. 

Frits had ook nog één of andere rare opmerking, waar alweer om gegniffeld moest worden

Mannen die houden van vrouwen met tieten online, en mensen die anders denken lachwekkend vinden


Boobs burger

Ik zou zeggen , neem een lekkere harde bite uit deze hamburger of voor mijn part uit die van de tieten van Stella






Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding