dinsdag 14 september 2021

R.A.A.K

 Ik zie op tv , hoe je overvallers, insluipers en verkrachters thuis te lijf kan gaan

Een pak macaroni wordt afgeraden

Maar een paraplu, een eetstoel of vaas kunnen  er prima mee door

Bij opsporing verzocht raden ze je heel iets anders aan

Het zogenaamde R.A.A.K

Rustig blijven 

Accepteren dat het je overkomt

Afgeven van al je spullen, geld sieraden en je overgeven aan de verkrachter

Kijken, kijk!!! wat hij/zij aanheeft, welk merk schoenen, tattoo's





Wat mij betreft sla je de plank ietwat mis 
Tegenwoordig is het slachtoffer de dader.
Je mag namelijk niet een inbreker je huis uitmeppen, slaan of schoppen
Je mag je verkrachter niet zijn penis afknippen als er toevallig een schaar in de buurt ligt

Nee, vooral rustig blijven zegt opsporing verzocht / politie
Doe in godsnaam niets
Laat het je overkomen
Spreid je benen, geef meteen de code van je kluis, en zet ondertussen koffie
Zo gaat het een stuk makkelijker en rustiger en zul je nooit als dader bestempeld worden
Als het even kan maak dan ook nog een foto met je smartphone, dan sta je sterk straks in een eventueel proces.

Het is toch eigenlijk van de pot gerukt dat je als slachtoffer niets mag doen?
Dat je dan het risico loopt om zelf berecht te worden?

Hierbij laat ik u meteen weten dat ik er alles aan zal doen om de overtreder in mijn huis of aan mijn lijf zal bijten schoppen en eventueel verrot zal slaan met een bowling kegel die onder mijn bed ligt


Want gegarandeerd ligt je schedel aan gruzelementen als ik er mee sla.
Die kegels zijn retezwaar.
Niet alleen leuk als eyecatcher maar ook als bescherming
Zo heb ik ze ook verkocht

Leuk in de vensterbank of naast uw bed, waarmee u meteen de inbreker zijn/haar hersenpan inslaat

Schei uit zeg , met je rustig blijven en accepteren
Wat is dat voor vreemd advies?
Ik heb het er wel voor over hoor een jaar zitten als ik mijn belager zelf aanpak en daarbij dus als dader wordt gezien
U?









Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding