zaterdag 4 september 2021

Corona

 


Chrystl Rijkeboer


Hoe bent u de pandemie doorgekomen?

Was u bang?

Was of bent u een complotdenker?

Aan het begin dacht ik nog, het zal allemaal wel meevallen

Iets wat je ziet in films ziet. Mannen met pakken en zuurstofmaskers, slofjes aan

Waar de één na de ander bezwijkt aan een pandemie

Hoe vreemd en angstig werd het , toen dit soort scenario's waarheid werden

Het sociale leven werd stilgelegd, afstand houden, mondkapjes dragen

Ik deed overal aan mee, tenslotte behoor ik tot de risicogroep

En toch liep ik corona op. Joost mag weten waar en hoe

Doodziek ben ik geweest, bijna de hele maand December 2020

Ik heb nog steeds naweeën, conditie , pijnlijke spieren en vermoeidheid

Ik ben zo blij om van dat mondkapje verlost te zijn

Ik ben gevaccineerd

Ik ben zelfs bijna alles al vergeten waar ik mij toen aan moest houden

Zo vreemd

Het is wachten op de volgende mutant, denk ik

Afijn, ook nog meegemaakt in mijn leven!

Top.......




Geen opmerkingen:

Dit is mijn ding